När kroppen inte svarar som den ska

Det är så frustrerande när huvudet vill så mycket men kroppen inte orkar. Jag hade ju precis börjat komma igång och bygga upp kroppen efter förlossningen när bakslaget kom förra veckan. Så det slog tillbaka mig på noll. Jag känner ju mig så otroligt svag och blir andfådd av minsta lilla. Men kämpar på och försöker gå lite längre varje dag och sen vet jag ju att jag måste lyssna på min kropp och låta den läka i sin egen takt. Men det är frustrerande när man inte orkar. Och igår var en sådan dag då Matteo vägrade somna, och när jag trodde han somnat och försökte lägga ner honom så vaknade han igen. Helt hopplöst alltså. Men idag verkar det bättre. Peppar peppar 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback