Alltid är det nått

När ischias känns bättre, då vaknade jag istället upp superyr igår. Under dagen blev det bättre och jag tog med Becca på Second Hand, men sen när jag kom hem igen och skulle göra mina övningar så slog det till igen. Kändes nästan som kristallsjukan för hela världen gungade men det var ju troligtvis vätskebrist. Så jag blev liggandes hela kvällen i sängen igår, jag var till och med tvungen att stänga av tvn tillslut för att även den gjorde mig yr.

Idag känns det dock lite bättre.
Jag har till och med tagit mig ut på en liten promenad. Tog vagnen ner till Linné och promenerade till KFUM second hand, men så fort jag gick in så vaknade lillen så jag hann inte kolla så mycket. Sedan blev det en promenad genom slottskogen , med den arga lilla farbrorn i selen eftersom han vägrade ligga lungt i vagnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback