Då var det Januari 2020

Detta året kommer det hända grejer kan man ju lungt säga och bara januari är fullbokad redan. Jag fortsätter såklart att gå till tandläkaren en gång i månaden och slipa tänderna och jag har nu kommit till steg 10 så 1/3 del. Tänk jag som tidigare var riktigt tandläkarrädd och aldrig gick dit, och nu är jag där hela tiden känns det som!
 
Sen har vi ju rutinultraljudet och barnmorskebesök, jag ska även vittna i en rättegång och träff med advokaten innan det, kickoff med jobbet och halv åtta hos Becca. Och sen helt plötsligt så kommer januari vara över.
 
Förhoppningsvis kan dom se könet också på rutinultraljudet. Jag vill ju gärna veta detta i förväg så man kan börja köpa in kläder och inredning samt så känns det mer på riktigt om man vet vad som gömmer sig därinne. Apropå det så har jag börjat känna lite svaga sparkar, nästan lite som bubblor och fjärilar i magen, så skrutten verkar precis lärt sig lite kullerbyttor. Och sen en liten BTW?! jag är redan halvvägs nu, gick precis in i vecka 20. Galet!
 
 Min guld outfit på Nyår
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback