Tillbaka till verkligheten

Jag har legat däckad måndag och tisdag i en mastodontförkylning. Men ni som känner mig vet att jag inte har ro att ligga hemma. Men för skruttens skull så har jag faktiskt försökt att bara vila och titta på serier. Med undantag för att jag rensade ur en hylla i garderoben för att göra plats för skruttens kläder. Men riktigt tråkigt har det varit.. Så idag när den värsta delen av förkylningen börjat lägga sig så har jag vart på jobbet igen,  till och med tagit en kort promenad under lunchen. Egentligen är det våran simma dag idag, men jag fick inte åka o simma med Becca.. hon var rädd för att jag skulle snora ner vattnet. 

Totte passade på att ta en selfie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback