Tänderna

Jag har i tandställning 29 av 45 nu, så änsålänge känns det långt borta att bli av med den. Men det som känns bra i alla fall är att varje tandställning gör mindre ont. Så jag tror att de har gjort mindre justeringar på varje byte så att tänderna ska hinna hänga med. Vilket också är skönt för mig, för nu behöver jag inte ens ta en ipren samma dag som jag byter utan då känner jag bara att det spänner litegrann

Men vi håller tummarna för att tänderna och bettet blir korrekt till sommaren i alla fall så att jag tillslut kan vara utan denna tandställningen. Det positiva med allt detta är ju dock att jag inte alls småäter lika mycket som jag skulle gjort utan den. Och att min tandläkarfobi är borta, nu när jag går dit en gång i månaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback