Kroppen svarar

Det är så skönt nu när kroppen har börjat svara mer normalt. Jag har ju börjat gymma 1-2ggr i veckan och så kör jag 1-2 pass av Mamma Move i Nordic Wellness appen. Helt plötsligt så har jag inte alls lika ont i ryggen längre och mina magmuskler har börjat hitta tillbaka. Kroppen svarar mycket bättre på övningarna jag gör och jag känner mig mycket starkare än för bara någon månad sedan!

Jag köpte ju gymkort på Nordic Wellness i Sisjön när de hade öppningserbjudande, 999:- för ett år. Så det var ju super! Och lokalerna är stora, fräscha, de har mycket utrymme mellan maskinerna, och sprit och tvättstationer överallt. Så det känns corona anpassat, vilket jag antar att de tänkte på när de öppnade mitt I pandemin. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback