Öppna Förskolan

Jag o Matteo gick en sväng dit och träffade en massa andra bäbisar och shit vad olika storlekar dom är. Var en tjej där som var mindre än Matteo, och hon var 7 månader!

Matteo kan ju inte riktigt leka med dom andra bäbisarna ännu, då dom är äldre och kan sitta, krypa och någon kunde till och med gå. Men han fick sitta i mitt knä och titta runt. 

När samlingen körde igång så skulle vi sjunga lite, då ville han inte vara med längre, underläppen började darra. Så då fick jag vända honom mot mig så gick det bättre. Och sen stendäckade han där.. Jag satt kvar ett tag och pratade med de andra mammorna ett tag men gick sen hem o fixade lunch. Matade Matteo när han vaknade till och sen däckade vi båda två. Nu sover han igen  så det måste varit väldigt mycket nya intryck för lillen. Jag vågar inte röra på mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback