Kladdkaka och babysim

Vi började dagen med att baka kladdkaka, eller ja. Jag bakade o Bäbis tittade på. Tur att kladdkaka går hyffsat snabbt i alla fall, så ja g hann precis sätta in i ugnen och äta nudlar till lunch innan han blev less på babysittern. Kladdkakan är till namngivningen i helgen, så jag kastade in dom i frysen. 

Till en början var det meningen att namngivningen skulle vara ute på lördag, men det ser ut som att det ska regna så vi fick dela upp det så vi kan vara inne. Så det blir besök hela helgen. Sen någon gång däremellan ska vi väl fira min födelsedag med något gott att äta också.

Vi har även varit på babysim, jag o Matteo, med 5 andra föräldrar med bebisar. Matteo tyckte det var kul och skrattade flera gånger, men var mest intresserad av alla andra bebisar än mig... men mysigt hade vi det. Sen när vi var klara och jag satte honom i selen så somnade han direkt. Det blev nog väldigt mycket nya intryck för lillen.

Han ser ut som en liten brat på denna bild. Hysteriskt roligt! "Kom hit me skumpan morsan?!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback