Fint väder

Sommarväder ute nu varje dag, så himla mysigt men varmt. Tänkte på stackars höggravida Maria som får sitta inne med AC för att överleva.

Igårkväll blev det en kvällspromenad genom Majorna. Mysigt tills Matteo bestämde sig för att det var färdiggått, han blev så oerhört varm. Det är ju så himla svårt med kläder när dom är så små, för dom kan ju inte reglera kroppstemperaturen själva och får inte utsättas för sol. Så i denna värmen när vi tar en promenad mitt på dagen så måste jag klä på honom.. medan jag klär av mig själv..

Men det var i alla fall skönt att komma ut en sväng, man skulle dock helst vilja bara hänga på uteserveringar hela kvällarna nu. Njuta in i det sista innan värmen försvinner. Snart är det ju höst igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback