Blödig

Nog för att jag varit känslig tidigare, ni vet, inte klarat av att titta på typ Sofias Änglar och gråtit igenom filmen Haichicu. Men nu är det ju nästan löjligt. Sen Matteo kom så blir jag tårögd av minsta lilla artikel jag läser eller på nyhetsmorgon då dom visade inslag när Annie Lööf berättar om sin förtidigt födda dotter med andningsuppehåll. Klarade inte av att se klart inslaget då mina ögon tårades. Även diskussioner hemma då Daniel missförstår mig så börjar jag helt plötsligt bara gråta, över typ ingenting?!

Så hädanefter utsätter jag mig inte ens för sorliga klipp på youtube, artiklar eller dylikt. Undra om detta bara är en fas eller om det ska vara såhär för evigt haha ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback