Babyshower

Då var det dags för Marias Babyshower och vi lurade hit henne för fika och upphämtning av Matteos gamla kläder. Så hon blev glatt överraskad när hon klev innanför dörren. Det blev fika, quiz och gissa bajset (nedsmält choklad i blöja). En mysig eftermiddag tillsammans innan hon går in i gravidkarantänen. Som tydligen är en ny coronagrej som barnmorskorna rekommenderar, karantäna sig själv minst 3 veckor innan beräknad förlossning... tråkigt värre. Tur att det inte gällde mig, jag hade klättrat på väggarna. Maria är ju lite mer chill och klarar av att sitta hemma så hon bör klara det bättre än mig i alla fall.

Jag o Becca gjorde tre påsar med presenter till Maria, före, under o efter förlossningen med bra att ha saker. Mycket uppskattat! Där före-påsen innehöll bland annat en bok, ansiktsmask, lemonad och godis. Under-påsen innehöll bland annat cola zero, chips, godis, proteinbar och snoddar. Medan efter-påsen inehöll bland annat prosecco, pysventiler, koppmatare, kläder till bäbis, kräkhanddukar och böcker till bäbis









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback