Trångt där inne

Jag tror Matteo tycker att det är trångt nu, han knör och har sig hela tiden. Hela magen rör sig och han är som en alien som förflyttar sig under min hud. Vissa tycker att det är jättemysigt, men jag tycker mest det känns läskigt och nu börjar han sparka så hårt att det tar lite ont också.
 
Jag har även fått kallelse till Östra nästa vecka, för att ta ett långtids EKG. Jag trodde jag skulle få ha elektroderna några dagar, men endast ett dygn verkar det som att jag ska ha dem. Jag får ju hjärtklappning i tid och otid, så läkaren tyckte att det var värt att kolla upp. Jag får bara hoppas att jag får hjärtklappning när väl elektroderna sitter på, så att de kan läsa av någonting också.
 
Bebisrummet börjar bli klart btw, och det är väl snart dags att börja packa en BB väska, just in case. Man vet ju aldrig när han kan tänkas titta ut och det är väl bra att vara förberedd tänker jag. Även om jag inte riktigt är förberedd mentalt ännu, en bebis liksom?! Hela livet kastas väl omkull för jag gissar ju på att det inte är lika enkelt som att sköta om Totte.. Men spännande blir det i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback