Baby shower

Igår fick jag en jättemysig Baby shower med de närmsta. Vi fikade, körde quiz, åt en massa chips och tjatade. Fick en massa fina presenter också till mig o bebis, en salig blandning mellan gosedjur, kläder, babynest, korsordstidning, godis och bra att ha saker! Jag är så nöjd! Det var ju lite osäkert om vi skulle kunna ha babyshowern i dessa tider och vi visste ju om att alla inte skulle kunna dyka upp. Men jag tänker att sen till sommaren när vi har namngivning så kanske det är lugnare plus att man kan vara utomhus så då kan fler komma också. Men tack alla mina fina som dök upp!

Hur som helst så var Becca inte världsbäst på att lura över mig, hon ringde och sa att hon behövde smakråd till listerna och behövde det prompt nu, jag som var på väg ut på promenad sa att jag kommer lite senare, men nej. Jag skulle komma direkt, och eftersom jag visste att Naomi redan var hos Becca så anade jag att det kanske var på gång. När jag sedan fick skjuts av Daniel så såg vi blå pompoms i hennes vardagsrumsfönster, så då visste jag och blev jätteglad!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback