Veckans

* Becca och Naomi har dragit till Grekland, Thessaloniki för att vara mer exakt. Så där kommer dom chilla i en lägenhet i värmen i några dagar till. Nej jag är inte avundsjuk eller bitter.
 
*Jag har börjat gå till en fysioterapeut på Timeas jobb. Han hjälper mig att utreda min ischas samt smärtan jag har mellan skulderbladen nu. Så jag har fått lite övningar och fått till mig att jag måste variera min arbetsställning mycket mer, 20 minuter åt gången får jag vara i samma ställning och sedan måste jag byta. Sen måste jag även ändra mina rutiner innan jag går och lägger mig, vilket oftast är att ligga i sängen eller soffan några timmar och titta på serier. Tydligen är det inte bra för kroppen att inte göra någonting hela dagarna. Knepigt det där, vad ska man då göra?
 
* Idag ska jag dock och dansa, vi började ju Streetjazz, och idag får jag gå själv eftersom syrran övergett mig för Grekland. Jag vill ju ha med någon som suger lika mycket på det som jag! Well, det är roligt att dansa i alla fall och bra för kroppen. Så det kommer nog gå bra!
 
* En annan nyhet är att jag ska till Stockholm på söndag för jag ska på ett Microsoft event på måndag och sedan ska jag köra hem en företagsbil från stockholmskontoret på tisdag. Så två nätter på hotell, kanske man ska försöka sig på att gymma lite istället för att ligga på rummet? Sen bor jag precis bredvid Mall of Scandinavia, så dit måste man ju också gå en sväng!
 
* Jag har sålt min gamla Samsung S7, la ut på facebook och fick hur många svar som helst, sålde till ett par som körde långt för att köpa den för 1500.. fick en tanke på att jag lagt ut den för billigt med tanke på alla 30 svar.
 
Har också kollat på glasögon, och hittat dessa två som både jag, Becca och Naomi tyckte om. Mina vanliga glasögon börjar bli så fula i plasten så det är dags att kasta ut dom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback