Stockholmsresan

Jag satte mig på tåget söndag mitt på dagen och hittade hyfsat enkelt bort till Mall of Scandinavia och hotellet jag skulle bo i. Passade på att gå vilse i shoppingcenter, men hittade inget att shoppa tyvärr. Käkade en tråkig pokebowl innan jag gick och la mig på hotellrummet.

Måndag tog jag mig till Microsofthuset för eventet och körde ett pass om Azure på förmiddagen. Sen var det egentligen fullbokat på eftermiddagen, men jag hängde kvar och fick hoppa in då några inte dykt upp. Så då gick jag på Dynamics och Modern Workplace. Var en väldigt intressant dag och den skulle avslutas med fest, men då var jag redan så trött av all information och människor att jag begav mig tillbaka till hotellet igen och köpte Max påväg. Tog mig sen ner till gymmet för att göra lite Yogaövningar och träning, men en kille som stönade som ett djur när han lyfte vikter fick mig att ledsna så jag fick istället lägga mig på rummet... varför måste vissa killar låta så förvanskat mycket på gymmet, fruktansvärt irriterande!

Idag steg jag upp tidigt och tog en promenad till kontoret i Stockholm, skulle köra en arbetsbil till Göteborg och jag hade planerat att hinna till mötet klockan 4. Detta gick inge vidare då jag skulle hjälpa en kollega med att installera hans dator först. Tog lång tid innan vi kom igång med installationen, och sen var den så otroligt sen, så jag åkte väl inte förrän strax innan 12. Så trots gasen i botten och en rekordkort matpaus med tandborstning så fick jag köra mötet i bilen. Hann i alla fall till kontoret till klockan 17 då jag skulle ta över växeltelefonen.. så det var en stressig dag idag och jag är helt slut!

Men riktigt roligt att få möjlighet att åka iväg på event i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback