Uppdatering tandställning

Då har jag påbörjat steg 7 (av 29) & det har väl gått hyffsat än så länge. Måste dock säga att jag slarvat lite med tandborstningen, men än så länge har inte tandläkaren klagat på mig! Det största problemet jag har nu är dock att den skaver lite i nerekäken vid hakan. Så jag har fått köpa in tandställningsvax och satt där emellanåt, för tillslut gör det riktigt ont att prata. Ser jag några resultat ännu, jo ena sidan av munnen (den vänstra enligt bilden nedan, aka min högra) har fått mycket rakare tänder i överkäken. Och jag känner ju att hela käken håller på att breddas, så klart det händer grejer. Kollade igenom min behandlingsplan och från steg 17 så kommer de främre tänderna att börja röra på sig, och i steg 19 så kommer de utstötta tänderna i underkäken att röra på sig så att det kommer att synas och göra mer ont vad jag tror! Men det är mindre än ett år tills det skall vara helt klart. Vilket egentligen är helt otroligt!
 
Innan jag började
 
 Hur det ser ut efter steg 7
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback