Julpynta

Mina kollegor känner mig nu kan man säga. Idag blev jag taggad till denna bilden, och ja, den stämmer ju kan man säga
 
 
Apropå julpynt så diskuterade jag och Becca vilket datum man ska julpynta i år, och eftersom helgerna börjar bli rätt så uppbokade, plus att hon åker bort 22/11 och inte kommer tillbaka förrän söndagkvällen helgen efter, så blir det nog rätt så snart det åker fram! Typ nästa helg.. Men julgranen skall upp på Daniels födelsedag, vi bestämde att det blir vår årliga tradition att pynta granen tillsammans 1:a December. Vilken mysig tradition, får kanske fixa så man har hemma lite pepparkakor och kokar lite varm choklad med grädde när man är klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback