Helgens bravader

Becca har ju åkt med mamma & familjen ner till Kanarieöarna och hade jag haft fler semesterdagar att ta ut så hade jag åkt med. Men istället blev jag kvar hemma som kattvakt. Så Daniel får snällt ställa upp på mina bravader under tiden. Så igår mötte vi upp Anna och Mikael på stan, tog en pasta och sedan på kvällen fick jag ta en gulashsoppa också, för självklart nöjer sig inte skrutten med en middag. Så det blev en trevlig men sen kväll, nu kanske ni undrar hur tusan jag orkade det, jag som är så trött. Min hemlighet är att jag tog en powernap mitt på dagen för att ladda upp energin.
 
Idag mötte jag upp Timea och Zoe på Världskulturmuseet där vi släppte lös den vilda tösen. Så vi jagade runt henne över en timma innan vi tillslut kunde ta en liten fika och tjöta lite. Sen fick jag åka hem och sova en liten stund igen. Det tar på krafterna att göra saker nu för tiden alltså!
 
Sen nästa helg ska ju jag och Daniel på en liten getaway, till Orust på spahotell med julbord. Lite firande att han fyller år kan man säga. Men före det så ska jag till kiropraktorn på tisdag, träffa Krystal på onsdag och dansa sista gången för terminen på torsdag och sen så jobbar man ju såklart. Så inte håller man sig sysslolös inte
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback