Köpa balkonggrejer

Eftersom våren är på ingång så åkte vi förbi Ikea och köpte trall idag. När vi plockade in trallen i höstas så passade vi ju på att slänga den trallen som var möglig, såg sliten ut eller bara var allmänt missfärgad. Vilket var rätt så mycket, så vi fick köpa tio paket idag. Plus att jag sitter och kollar runt efter dynor till stolarna. Jag hade tänkt mig bara grå, eftersom allt annat kommer vara färgglatt. Men Daniel tänkte inte alls som mig utan ville ha färg på dem, så nu har jag googlat och googlat och kan ju säga att det inte alls är trendigt med färg på dynor till positionsstolar nu. Finns verkligen inte mycket att välja på tyvärr. Kanske kommer det in fler snart? Annars får jag beställa de jag hittat, men det tar några veckor innan de kommer plus att dom var dyra. Inte kul att lägga 2000:- på dynor!
 
Sen funderade vi återigen på vad vi ska göra med den fula väggen på balkongen, men det blir nog inget detta år heller. Är alldeles för kostsamt att fixa iordning, det är tillräckligt mycket pengar som kommer gå åt blommor och resor i sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback