Rumpan igen

Då har jag fått tillbaka "ischias" i rumpan igen. Jag har bokat tid hos en kiropraktor imorgon och sitter även och väntar på förnyelse av receptet på Paraflex på appen Doktor.se
 
Igår gjorde det ont, men jag kunde gå kortare sträckor i alla fall, tills jag skulle hem från Becca. Jag hade ju sagt åt Daniel att skjutsa mig till henne och sedan skulle jag ta vagnen hem. För det är ju inte så långt till spårvagnen. Men jag kom ungefär halvvägs och sedan tog det stopp. Jag kom inte framåt, hur långsamt jag än gick.. så jag fick ringa och be Daniel hämta mig. Så jag grät en skvätt av smärta, men fick hjälp att ta mig hem i alla fall.
 
Det kommer ju inte alls lägligt, vi ska ju till Prag på måndag. Då måste jag ju kunna gå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback