Att duscha

Det finns människor som tycker att duscha är riktigt skönt, och sedan finns sådana som jag, som anser att det bara är något man måste göra ibland. Självklart kan jag tycka att det är gott precis när man står i duschen och sätter på riktigt varmt vatten. Men redan innan man går in i duschen så vet man ju om hur kallt det kommer bli när man väl ska gå ur den, helt blöt. Och sedan själva det blöta, det är ju bara riktigt jobbigt. Tycker i allmänhet inte om att vara blöt och då ska man inte tala om håret, det tar ju flera timmar på sig att torka!
 
Men bada det tycker jag om, men bara om det innebär att man får bada i riktigt varmt vatten en längre stund. För då är det faktiskt värt att bli blöt. Då hinner man också bli varm in i själen, som jag och Becca brukar säga. Man blir varm hela vägen in i kroppen så man slipper frysa när man kliver upp igen
 
23 februari ska vi dra till Vann på Spa igen. Längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback