Nu kör vi!

Jag motionerar ju på jobbet dagligen i den mån det går, och idag skulle jag inte vara sämre, så det var bara på med träningskläder och ge sig iväg. Självklart började det regna och åska, men det gjorde faktiskt inget för det var rätt så varmt ändå, och kan ju säga att det hjälpte min motivation till att jogga också. Så slingan som är 4km brukar jag väl jogga halva och powerwalka halva. Denna gång så joggade jag nog 3 av 4 km.. så det går ändå framåt!
 
Igår var vi och provdansade lite streetjazz och har nu anmält oss till nybörjar/fortsättningskursen hos Dansforum vid Järntorget. Becca var nämligen inte alls sugen att hoppa på nybörjarkursen, som jag tänkte att vi skulle. Hon trodde den skulle bli för tråkig. En utmaning, som Becca kallade det. Så vi får väl se hur det går, jag missar ju första gången eftersom det drar igång redan nästa torsdag. Så Becca får visa mig när jag kommer hem igen.
 
Sen var jag hos tandläkaren idag och filade till tänderna. Det kändes ju inte alls som att han tog mycket men nu när jag kör med tandtråd så märker man ju stor skillnad! Sen fick jag skena nummer 2, och man kan lungt säga att man glömmer fort hur det känns. Det spände galet mycket i hela munnen när jag satte in den så det blev en huvudvärkstablett direkt jag kom hem. Nu blir det ju så varje gång jag har tagit ut tandställningen, i ett par dagar och sen så ska det nog lugna ner sig. Men tandläkaren såg redan att tänderna hade börjat flytta på sig i alla fall!
 
Sen till det jag sett fram emot länge nu, imorgon bär det av till Kroatien med Charlie och Klas! Gud vad mysigt det ska bli. Sola och bada med piña colada.. eller snarare mojito, för den är färglös = jag kan dricka den med sugrör utan att missfärga tandställningen!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica Wåhlin

Så kul med streetjazz!

2019-08-29 @ 12:00:17
URL: http://angelicawahlin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback