Sommarvärme

Det är alltid lika jobbigt att ha ett stillasittande inomhusjobb, när solen och värmen dyker upp. Det kan man lungt säga att den gjorde igår. Det var 20 grader ute! Så på lunchen blev det en promenad till Ica, och sedan satt jag ute i solen och åt. På jobbet blev vi sedan bjudna på glass, så jag tog mig även friheten att sätta mig ute i solen och äta upp denna också.
 
För att faktiskt utnyttja den varma dagen så köpte vi färdig sallad på vägen hem och satte oss ute på balkongen och bara njöt. Kan sedan tilläggas att jag passade på att läsa ut en bok när jag ändå satt där. Så det blev balkonghäng med Totte till åtta på kvällen. Men boken var så himla spännande så att jag inte kunde sluta
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback