Veckans nyheter

  • Emovaten fungerar väldigt bra och den stora röda fläcken jag hade i pannan har nu bleknat så att den knappt syns längre
  • Min hårbotten mår också bättre nu btw. Nu mjällar jag inte lika mycket längre vilket är väldigt gött. Så snart kan jag kanske ta på mig en svart tröja utan att det ser ut som att det varit snöstorm
  • Vi har varit förbi för att kolla på nya skåpsluckor till syrrans nya lägenhet, dock visade det sig att hon inte får beställa nya förrän i juni. Dom har tydligen någon tidsbegränsning på hur lång tid det måste gå emellan sådana byten. Så i juni blir det helt enkelt nya luckor, bänkskiva och golv i köket. Idag blev det alltså bara beställt en säkerhetsdörr och nytt golv till hallen
  • Förbereder oss mentalt på flytten som sker på lördag, sedan blir det flyttstädning på söndag. Jobbigt värre, men snart är det över så man kan börja inreda och fixa i den nya lägenheten.
    Om någon är rastlös på lördag och önskar lite gratis träning så finns det gott om saker att lyfta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback