Bowling och fastanställning

I torsdags var jag och bowlade med Centric, mitt gamla konsultbolag. Dom är så himla gulliga och bjuder in en trots att man inte arbetar för dom längre. Men samtidigt, skulle jag vilja kolla på andra jobb så är det ju även dom jag skulle vända mig till först!
 
Mamma hade faktiskt ingen aning om att jag var fastanställd på Staplesconnect nu, trots att jag skrev på papprena i juli. Har tydligen missat att berätta och skriva om den lilla detaljen. Sånt som händer! Men för mig var det ju ingen big deal, mitt kontrakt redan från början var ju "överrekrytering" så inget jag tänkte på direkt.
 
Den 6 december så har Staples också en fin grej, man åker och pysslar med barnen på Drottningsilvias Barnsjukhus. Jag ska verkligen försöka få med mig folk och åka dit! Så himla fint att man kan hjälpa till på ett eller annat sätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback