Stekt palt

Det vart lite kaos på jobbet idag då saker skulle hämtas i Kungsbacka och köras upp till Vänersborg och sedan skulle jag hjälpa Alexandra att köra ut grejer i Kungsbacka.. så jag hann inte äta mycket till lunch idag, så istället för lunch så sprang jag in på Dollarstore och Klädkällaren som ändå låg på vägen. Jag tänkte ifall dom hade ljusslingor till min balkong, men icket. Istället blev det lite tvättmedel, tandkräm och fyra t-shirts till William. Efter jobbet så var jag på Ongo, Rusta, ÖoB samt Jula, men näe, finns inte alls många ljusslingor som ser ut som färgade glödlampor nu. Genomskinliga samt rislampor är fortfarande inne.. Sen är ett annat stort problem att vi har en så lång balkong )de flesta slingorna är bara runt 3m) plus att jag vill att sladden ska vara genomskinlig och inte svart som på de flesta slingorna.
 
När jag väl kom hem så gjorde jag mig stekt palt med smör och fläsk. Jag vet att det inte ser jättegott ut på bild, och jag vet att det är svårt att tänka sig att det är gott om man inte är uppvuxen med det. Det är ju trots allt en klump av potatis. Men emellanåt så är det faktiskt riktigt gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback