Hänt i början av veckan

Sista semesterveckan för mig, så då måste man ju passa på att hitta på saker. Så vi började måndagen med att ta en liten utflykt jag och Daniel, vi tog bilen till Kungshamn och Smögen. Blev en klassisk räkmacka till lunch och lite promenad runt i området
 
Tisdagen mötte jag upp Timea, Maria och Zoe i stan. Vi tog en frukost på Avenyn och lekte med Zoe i Trädgårdsföreningen. Så en riktigt trevlig förmiddag med tjejerna helt enkelt!
På eftermiddagen mötte vi upp Charlie och Klas i Ruddalen, spelade lite frisbeegolf, vilket jag totalsuger i.. och sedan åkte vi hem till oss och grillade lite.
 
Idag Onsdag, så hämtade vi upp Charlie och drog upp mot Alingsås. Tog en sväng förbi Brobacka Kaffestuga för att äta våfflor (jag tog med hjortronsylt!) och sedan till "Brudsängen" i närheten för att fotografera lite. Charlie skulle även flyga lite drönare. Man fick gå genom en liten cool grotta för att komma dit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback