Lamppluppar

Fick hjälp av Charlie att skriva ut lamppluppar till våra lampor. Vi har nämligen köpt lampstativen och skärmen separat så de passar inte i storlek till varandra, så Charlie har nu skrivit ut pluppar på sin 3D skrivare så att jag slipper använda kartongbitar och självhäftande tejp.
 
Det började med att jag tänkte att jag behövde en till varje lampa, så Charlie skrev ut två. Sedan så visade det sig att jag behöver en plupp att ställa skärmen på och den andra pluppen att låsa fast den med så jag bad honom skriva ut två till. Jag hann sedan inte hämta de sista två innan han stack iväg med Klas till Thailand. Men han postade dom till mig, hur awesome är inte det! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Wordpress.com

It's a pity you don't have a donate button! I'd without a doubt donate to this excellent blog!
I suppose for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS
feed to my Google account. I look forward to fresh updates
and will share this blog with my Facebook group. Chat soon!

Postat av: Dog Backpack Carrier

What a wonderful post! That is so chock full of useful
information I can't wait to dig deep and get started utilizing the
resources you've given me. Your exuberance is refreshing.
Best regards,
Mead Zacho

2020-03-15 @ 13:50:21
URL: http://https://dogbackpack.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback