Julklappsjakt

Idag mötte jag upp syrran och Naomi för att köra en julklappsjakt på Comfort Hotel. Man anmälde sig i receptionen och fick ett armband och sedan blev man utsläppt för att leta julklappar mellan Göteborgs operan och Stena Line terminalen. Jag hade dock fått oerhört ont i rumpan/benet så jag kunde knappt gå. Men jag sa åt tjejerna att rusa före, och eftersom vi varit där i riktigt god tid så var vi långt fram i kön. Så dom lyckades faktiskt hitta två julklappar som vi ska dela på!
 
Så den ena julklappen är en resa till danmark över dagen för upp till 5 personer, och den andra var ett presentkort på OGBC restaurangen som ligger i Comfort Hotel, som fyi såg riktigt mysig ut!
 
Tjejerna gjorde ett grymt jobb!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback