Klädbytardag och fynd

Igår tog jag cykeln ner till välrdskulturmuseet och mötte upp Becca för klädbytardagen. Jag bytte in fyra plagg och hittade fyra plagg. Becca hittade egentligen ingenting, så hon var lite småbesviken. Men hon hade rullskridskorna med sig, så vi rullade iväg och hämtade ut sushi (som jag köpt via Letsdeal) och satte oss en sväng utanför trädgårdsföreningen. Var ju runt 20 grader ute så riktigt skönt. Sedan rullade vi vidare mot järntorget och besökte myrorna och Emmaus, och becca hittade sig tre klänningar för 200kr. Så hon fick också fynda. Jag hittade också en matchande klänning till syrrans så i sommar ska vi tydligen se ut som systrar.
 
Därefter rullade vi hemåt igen. Vi tog bilen och hämtade upp Maria och Christian för planerande av bilresa och kunda snabbt konstatera att vår bil inte riktigt är byggd för full bil och vi beslutade oss snabbt för att vi kommer få ta två bilar ner genom Europa. Vi kunde chilla lite i solen på balkongen och käka tacos. Roade oss med att se stackars Maria suga i sig all mat i snigelfart (hon har precis satt in en insides tandställning och hennes tänder passar inte ihop för tillfället så det blir svårt att äta). Plus att vi planerade inför den kommande Europaresan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback