Hämtade ut cykeln

Efter min lilla incident med att jag bara råkade spränga det jäkla däcket när det skulle pumpas, så har jag nu fått hämta ut min cykel från verkstan. 860:- fattigare. Men nu kan jag i alla fall cykla till jobbet. Vilket jag också gjorde idag. Det var faktiskt skönt att cykla imorse, förutom att det blåste så att mina stackars öron blev väldigt kalla, så imorgon blir det på med en tjockare mössa. Har även  lagt in en liten flört till Becca att hon får sy mig ett pannband till mina stackars öron...
 
Men hemvägen var riktigt skön, liksom 15 grader och sol! Jobbigt var det dock med den här jävulsbacken som jag nästan redan glömt hur jobbig den är. Men börjar jag cykla 2-3 dagar i veckan borde jag väl ändå orka den utan att flåsa som en ko halvvägs upp.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback