Hos doktorn

Då har jag besökt doktorn en sväng också. Fick börja med att träffa en hjälpsam sjuksköterska som efter ett litet samtal tyckte att läkaren skulle kolla på mig lite. Dock när jag kom in till läkaren så berättade han bara att han skulle skriva ut smärtstillande och muskelavslappnande och frågade om jag behövde hostmedicin till min förkylning. Besöket tog under en minut. Så inte vart jag nöjd med det inte. Man behandlar alltså bara smärtan och funderar inte på vart den kommer ifrån.
 
Well well, tabletterna hjälper i alla fall, och nu kan jag både gå, sova och sätta mig ner på toaletten hyffsat! Har även bokat in en osteopatbehandling till ikväll för att se om det kan hjälpa lite. Jag tycker inte om att gå på en massa tabletter, dom förstör min mage. Så man kan ju hoppas att lite behandling hjälper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback