Secondhand och klädbytardag

Jag o Becca drog till Reningsborg först, de hade 25% och Becca var ute efter en tv. Tyvärr så hade tv-apparaterna ingen fot så vi fick skita i den och istället fick jag med mig 2 böcker. Sedan blev det en sväng till Ebbes Hörna där syrran hittade en jättesöt klänning och en skinnjacka, hittade även en Tv för 300 men den saknade hdmi, så det gick inte heller.

Vi åkte sedan till klädbytardagen och bytte till oss lite plagg, jag fick med mig hem ett par svarta shorts, gråa jeggings och en svartsilvrig tröja Becca hade med sig... kan slänga upp lite bilder när jag fotograferat :)

Vi slutade shoppingrundan på Erikshjälpen där Becca fyndade en helkroppsspegel och en söt klänning, och jag plockade på mig nya rosa sneakers (40kr) och lite annat smått och gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback