Rensning

Eftersom mina garderober nu på sista tiden varit totalt knökfulla, så till den grad att man får köra en in/ en ut metoden så var det dags att rensa. Så igår tog jag syrran till hjälp och och städade ut runt ca 60 plagg skulle jag gissa! Alla dessa kläder som man bara sparar ifall att, samt alla kläder man använt så pass mycket att man nu blivit less på samlade jag i en hög. Jag fick mycket mer utrymme i garderoberna nu, så nu har jag faktiskt plats till nya kläder igen! 

Men vad ska man orka göra med de gamla kläderna? Säljer man på loppis så är det ju sådär 5 kr styck för att bli av med dem. Säljer man på Tradera så får man ju springa fram och tillbaka till Posten, och de är inte tillräckligt dyra kläder för att sälja via Sellphy heller. Så 20 plagg har jag plockat ihop till lördagens klädbytardag (man får max hämta ut 10 plagg). Några plagg får jag väl spara till andra klädbytardagar och resten får jag väl skänka bort antar jag? Jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig ännu

 Min nya skjorta och skor som jag fyndade på Erikshjälpen för 80kr

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback