Osminkat

På morgonen när jag åker vagnen eller bussen så brukar jag passa på att kolla lite på människor... och idag fick jag en sån uppenbarelse att trenden osminkad är inne just nu. Alla tjejer jag såg vad nästintill osminkade, inte ens foundation. Däremot hade typ 2 av 3 lösögonfransar/fransförlängning. Som jag då. Det är så otroligt skönt att bara vakna på morgonen och gå hemmifrån och fortfarande se okej ut. Otroligt skönt också när jag och syrran kan sätta på varandra då det är rätt så dyrt att göra detta på salong. 
 
Men det är i alla fall bra att det är ett osminkat mode just nu, naturligt är ju faktiskt bäst. Slippa kladda ansiktet med massa skit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback