Nu går mynten ut

Eftersom enkronan och femman går ut idag så tog jag och syrran oss till Liseberg häromdagen för att försöka vinna choklad för mynten som låg hemma. 60 enkronor fattigare så var vi fortfarande utan choklad, men se på fan. Då hittar syrran 40kr på marken istället, i nya tjugolappar! Tänk att man kan tjäna på att gå på Liseberg?!


Men hon är så himla söt ibland, när vi väl stod där och plockade upp 20 lapparna så tittade hon på mig och sa "det känns fel att ta dessa pengar". Men Becca, vad ska du göra då? Lägga tillbaka dom och hoppas att människan som tappade dom hinner märka detta och gå tillbaka innan någon annan tar dem? That will nerver happen..

Nu har jag i alla fall köpt 2 chokladkakor för alla 5or jag hade kvar, Ica vill inte att man handlar med fler än 25kr åt gången i mynt och jag har 25 kvar.. så blir en vända till Ica idag också, men sen är jag myntfri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback