Dyrare än väntat

Var och handlade inför morgondagens "halv åtta hos mig" som denna gång är hos oss. Jag tänkte ju köra på lite indiskt tema och tänkte att det inte skulle bli så dyrt. Men ack så fel jag hade, dyrt blev det .. och ännu dyrare med alkoholen till. Vi funderade på om man nästa vända kanske istället skulle bjuda på alkohol till maten och sen får alla ta med sig det dom vill dricka under kvällen istället. Man köper ju oftast en massa alkohol i onödan, av rädsla för att det ska vara alldeles för lite. Men i slutändan har man ändå massa över när kvällen är slut :)
 
Hur som så kommer det bli väldigt roligt och trevligt att få folk över igen, är ju syrran, Patrik, Maria och Christian som kommer. Har förberett lite quiz och sedan på kvällen blir det väl lite spel och tjöt! Det finns ju fler som vill hänga på i detta gäng, men vi kom väl lite på att det är så svårt att rymma fler att bjuda på middag när man bor trångt i lägenhet tyvärr.
 
Jag kommer lägga upp recepten här under helgen, jag har ju bara provat ett av tre recept tidigare, så det blir spännande :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback