Året 2016

Detta var ett år fyllt av kärlek, jobb, cheerleading och BRÖLLOP
 
Började året i Januari med att få avbokning på lokalen vi bokat till bröllopet (dagen efter vi skickat ut inbjudningarna) så det blev att panikringa runt till andra lokaler och tillslut lyckades vi boka en ny. Det var nerviga dagar kan jag säga! Det var även snökaos i Göteborg, samma dag som vi hade genomgång inför praktiken. Så det missade vi Göteborgare... Sedan började praktiken på HP på SKF. I Januari beställdes även de fina bröllopsskorna på Ebay :)
 
 
Februari var en rätt så tråkig månad, för här hände inte mycket. Men jag lyckades ju vinna ett presentkort på 500:-  på en facebooktävling. Detta presentkort passade jag på att utnyttja till bröllopsbuketten. Vi fick också panikboka ett hotell till bröllopsnatten, då det visade sig att Bruce Springsteen skulle ha sina konserter precis på midsommarhelgen... lyckades tillslut boka på Gothia, men det var nervpirrande då man såg hotellen bli fullbokade efter varandra..
 
Nu har vi redan kommit till Mars och här varträningar till Paristävlingen samt förberedelser inför bröllopet i full gång. Gav mig ut i jakten på ett par finare glasögon och våren kom till Göteborg
 
April var en händelserik månad! Denna månad bar det nämligen iväg på Möhippa till Tallinn! Det var även denna månaden jag blev erbjuden jobb på VGR IT till efter utbildningen, samt syrran som hade sin slutmodevisning med klänningarna hon gjort till bröllopet!
 
 
Nu närmar det sig och det är redan Maj. Förberedelserna inför bröllopet är i full gång och här pysslas det för fullt, samtidigt som syrran städar ur lägenheten för att på riktigt flytta över allt till Patrik. Vi fotograferar lite, är förbi SM i Cheerleading i Malmö samt tävlar i Group Stunt i Paris!
 
 
JUNI var en riktigt bra månad och det var midsommar vi gifte oss <3 Behöver jag säga mer?
 
 
Sen blev det Juli och sommaren kom igång på riktigt! Vi var en sväng på Oscar II:s fort, paddlade kanot, fotograferade bröllopsklänningarna och var på inspelning av "Sommarkväll"
 
 
Augusti  & September kantades av arbete, nu bar det också iväg tll Malmö och Köpenhamn tillsammans med syrran och Patrik. Vi firade även min födelsedag på restaurang och jag fotograferade Timea :)
 
 
I Oktober var vi ute och fotograferade lite, firade Halloween och shoppade på Ullared. 
 
 
Nu var vi redan framme i November , tiden går rätt fort alltså! Här börjar det julpyntas, tar båten till Fredrikshamn och firar syrrans födelsedag på The Reef, får mitt examensbevis och firar halloween på Panorama Hotellet samt Liseberg. Firar även Halloween på jobbet
 
 December
Var en fullspäckad månad, nu gick vi på julbord med Anna & Mikael på Oakleys show. Det var VGR IT-dagen, en heldag med jobbet. Vi var även på jul på Liseberg, hade tjejkväll, var på luciafirande, testfotade med nya kameran och begav oss upp till Piteå över julen. I Piteå lekte vi i snön med att både rulla en snögubbe och köra skoter samt ta en sväng med hästarna. Träffade släkt och vänner. För att sedan avsluta året med att beställa ett nytt objektiv och fira nyår med Anna & Mikael, Kicki och Håkan, Jenny & Jonas och Pär.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback