Födelsedagen

Allt gick så bra igår men det vart lite stressat! Efter intervjun kom Daniel och hämtade upp mig, och berättade att jag faktiskt inte sagt hur många som nu skulle svänga förbi och fika hos oss under kvällen sammanlagt, plus att jag hade glömt att räkna med oss själva i ekvationen också. Så han får panik över att fikat inte kommer att räcka, medan jag lungt tycker det. Men han får i alla fall skjutsa hem mig medan han får åka och köpa extra glass och maränger. (Det visar sig självklart senare att några får förhinder och vi får oootroligt mycket fika över!) 
 
Men hursom helst så hade jag en jättemysig födelsedag! Jag fick alltifrån ungerska forinter till resan, doftpinnar och hudprodukter från Rituals, fin blommig tröja och linne, ett fint serveringsfat, blommor, godis, pengar, en cool Beccadesignad klänning, presentkort på SPA och övernattning på Stenungsbaden med Daniel, och en överraskningsbokning med Becca 16 september.
 
Men det bästa med födelsedagen var självklart alla människor som tittade förbi! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback