Hamburgare och minigolf

Köpte en deal på letsdeal med mat och minigolf på Stars and Stripes och 125kr var det lätt värt! Började dock kvällen med lite letande efter en försvunnen Krystal. Hon skulle nämligen hoppa av på min hållplats och åka med mig i bil till stället. Dock började hon gå fel, så hon var helt lost. Jag och syrran halvsprang och hämtade bilen och åkte sedan runt och letade. När jag tillslut ringde henne för att få en förklaring så hade hennes maps tagit henne mot Willys, så vi fick åka dit och plocka upp henne i hagelstormen. Vilse i Kaverös liksom, och jag bor bokstavligt talat nästan på hållplatsen, man behöver bara runda ett hörn på ett hus .. men men shiit happens
 
Vi fick i alla fall börja kvällen med popcorn i väntan på hamburgare, alla var vrålhungriga efter jobbet..och hamburgaren var helt ok & stripsen väldigt goda. Mätta blev vi och började spela minigolf, alltså 6 tjejer som spelar minigolf tar tid..det var ju också 18 banor. Krystal satte ribban genom att redan på första hålet slå hole in one, blind (hennes glasögon var blöta och skitiga efter haglet). Medan Johanna spelade ner golfbollen i en trappa som ledde till boulebanorna..Maria skrattade sig igenom de många banorna jämnbra och Emelies boll was cursed och hon hamnade på en sistaplats. Det blev lite panik på slutet när vi på 16e banan insåg att de stängde allt om 5 minuter, så vi fick dela upp oss och panikspela de sista banorna. Men vi hann i alla fall fall klart och det hela slutade med en vinst för Becca och andraplats för mig (om jag kommer ihåg rätt)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback