Fotbollseftermiddag

Jag förstår att det är svårt att tro, men jag var faktiskt och kollade på fotboll igår, LIVE. Det hade jag verkligen inte trott att jag skulle göra! Men vi blev medbjudna av Christian och Maria, då de hade sponsorbiljetter över (Engborg & Partners sponsrar ju blåvitt). Med dessa biljetterna så ingick till och med en middagsbuffé, och så fanns faktiskt möjligheten att se matchen där inifrån restaurangen. Vilket var tur, för det var kallt igår. Men vi satt faktiskt ute hela första halvlek och kollade, i pausen blev det in och dricka lite vin... och när vi ändå satt där inne i värmen så valde vi att sitta kvar medan killarna var hårda nog att gå ut i kylan igen. Trots att blåvitt spelade rätt så dåligt denna match så hade vi det rätt så gött! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback