Födelsedagsfirande med Timea

Vi har inte haft möjlighet att ses på ett tag då hon kyligt börjat ett nytt jobb. Så igår fick vi möjlighet att fira min födelsedag. Detta gjorde vi genom att träffas upp på Brunnsgatan och gå till Saron Secondhand. Jag var ute efter varma tröjor man kan ha på jobbet. När vi inte lyckades hitta något där så promenerade vi över till Linné och in på KFUMs secondhand vid Olivedalsgatan. Där hittade jag två supermysiga tröjor som Timea köpte till mig! Och sedan åkte vi in till nordstan för att luncha lite Kina mat. Det var riktigt gott med teriyakikyckling och friterade räkor! Det blev en massa tjöt som vanligt och hade verkligen supermysigt! Nu ska jag bara komma på vad jag ska ge henne då hon fyller 30 i november!!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback