Fira födelsedag med släkt

Vi försöker gå ut och äta med närmasta släkten här nere i Götet när någon fyller år.. men eftersom det är riktigt svårt att hitta datum som fungerar då folk jobbar helger och liknande så blev mitt restaurangbesök lite försenat. Charlie o Klas, syrran och Patrik samt Daniel och Mia följde med till restaurangen Salsa & Salsa som jag hade valt. En mexikansk restaurang med väldigt god mat och trevlig service. Jag som "födelsedagsbarn" fick låna en stooor hatt samt bjöds på en efterrätt av restaurangen. Och det var verkligen mysigt där inne! Vi åt guacamole med nachochips, fajitas och quesedillas. Supernöjd över valet av restaurang. Fortsatte sedan kvällen hemma hos oss tills jag och Klas somnade i soffan hahahaha.  (Tips! Boka denna restaurang via Thefork.se så får man upp till 40% rabatt på maten)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback