Miss Peregrins home for peculiar children

Jag och Daniel gick på bio igår, passade på att utnyttja presentkortet jag fått av Maria på min födelsedag :) Först åt vi på Danilos restaurang inne på bergakungen eftersom vi hade lite tajt med tid innan bion...maten var helt okej men inte direkt någon smaksensation.
 
Filmen tyckte jag var bra! Skulle dock vart mer 3D effekter och bättre miljöscener. Daniel var väl inte helt nöjd över filmvalet då han tyckte att den var lite väl barnvänlig. Men jag tycker helt klart att det är en sevärd film, kanske dock inte i 3D. FIlmens skådelspelare var jätteduktiga och själva storyn var händelserik och man märkte inte av att den var 2h lång. Hade gärna sett en uppföljare på denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback