Fotboll

I tisdags så hängde vi med mina klasskompisar. Var på Brayans gård och grillade hamburgare och majs, spelade kubb och fotboll.. Alltså jag har ju inte spelat ordentlig fotboll sen jag gick i högstadiet och då hatade jag det. Ni vet, jag hatade det så mycket att jag skyllde på mensen så att jag slapp vara med. 

Men i tisdags så var det faktiskt roligt att spela, oerhört jobbigt men roligt. Jag insåg även att jag är duktig på att springa fort, men har absolut ingen bollkontroll alls. Tur att ingen av oss var särskilt duktig! Det kom även några killar från området och hoppade in i matchen.. Man kan som säga att vi blev något bortdribblade... Av 12 åringar!

Well well det var i alla fall bra träning, träningsvärk fick vi allihopa.. FYI så sög jag på kubben också, tjejerna mot killarna var inte en så smart idé. Det var rätt så roligt också att Hacer gått runt och varit så stolt över hur duktig hon var på kubb förra gången.. Nybörjartur, för hon sög lika mycket som mig och Becca den här gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback