Dagens

  • Idag har jag suttit med Festprogrammet till bröllopet, går bra. Försökte även boka tårtan, men hon verkade vara upptagen så jag ringer i nästa vecka, jag behöver egentligen inte beställa tårtan förrän 3 dagar innan, men vill gärna vara ute i god tid!
 
  • Har skrivit klart på min presentation jag ska hålla på tisdag (examensarbetet redovisning).. ser verkligen inte fram emot det då jag inte alls tycker att jag har så intressant fakta att redovisa.
 
  • Imorgon klockan 07.00 lyfter planet till Paris så har checkat in och skrivit ut boardingpass
 
Nu sitter jag och förbereder mig inför träningen också, vi ska börja tidigare idag. Så direkt efter träningen ska jag möta upp Daniel och hjälpa han med en kostymprövning och därefter åker jag med syrran till Liseberg för att se Miriam Bryant. Så det händer mycket idag. Men roligt äre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback