Aktiv

Igår mötte vi upp Charlie o Klas i Ruddalen för att spela lite frisbeegolf. Jag sög, lyckades verkligen varken ta i eller sikta. Den gången jag tog i så glömde jag att släppa discen så den stack iväg åt ett annat håll än menat. Sedan lyckades jag även träffa daniel i ryggen, så det var väl rätt så tur att jag inte kan ta i ordentligt för då hade det gjort ont! 
På kvällen blev vi bjudna på korv, som ni kanske vet så tycker jag inte riktigt om korv så jag fick Gazpatcho soppa som smakade väldigt intressant, och goda sparris. Smakade även en halv korv, satte på en massa ketchup, gurkmeja och rostad lök, så då blev den helt okej att äta.
 
Jag har även bakat till avslutningen på praktiken. Det blev chokladbrownies med hackad mjölkchoklad och en chokladbollstårta med nutellakräm. Jag tyckte själv att den var på tok för söt, men de på jobbet gluffsade i sig den. Vet dock inte om det var för att vara snälla eller för att de faktiskt tyckte om den :)
 
I övrigt så har vi tränat, nu är det bara två träningar kvar till tävlingen.. läskigt och spännande på samma gång!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback