Tiden går...

När jag träffade Emelie så började vi prata om hur snabbt tiden går nu. Tänk att det snart är 10 år sedan jag flyttade från Piteå ner hit till Göteborg. TIO ÅR! Det var nämligen 2007 i augusti jag flyttade ner för att börja hudterapeututbildningen.Titta vilka smala ögonbryn jag hade på den tiden och min rosa fluffejacka. Luggen är uppsatt på det konstiga sättet pga att man inte fick ha luggen hängandes i ansiktet, var supersprayad..När jag flyttade ner var William typ två.. han har blivit lite äldre sen dess kan jag lova! Och det har faktiskt hunnit hända mycket på dessa tio år. Bor i min femte lägenhet, har hunnit med två utbildningar, drivit ett företag, haft 4 olika jobb samt två praktikplatser (och har nu äntligen en riktig anställning på ett roligt jobb!), hunnit med typ 16 utlandsresor i olika format, varav 6 st av dem har varit cheertävlingar. Har även hunnit gifta mig! Så att... ja, vad säger man?
 
Slutplädering på detta = jag börjar faktiskt bli gammal.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback