Helgen

Fredagkväll så var vi ute med lite folk och hade det trevligt och såg på bio. Nya Jason bourne filmen. Den var bra men jag somnade nästan i sista fightingscenen eftersom jag redan var så sjukt trött och det blev lite för mycket för min hjärna. Därefter gick vi vidare o tog ett glas på Park baren och satt o förundrades över Claes Malmberg som satt utanför och hur jobbigt det måste vara då alla tittar, viskar och vänder sig om.

Lördag tog vi en sväng till Frölunda Torg och jag var ute efter ett par svarta jeggings. Hittade ett jätteskönt par på New Yorker men där minsta storleken var 27.. Så jag får gå dit under veckan och se om dom fått in mindre. Jag hade absolut kunnat ha dom, om det inte hade blivit så fula veck överallt! Daniel fick köpt ett par skor och så fick vi även köpt en tvålpump. Våran fina tvålpump vi hade hemma har gett upp, den pumpar inte upp tvålen längre så det kändes inte så givande att ha kvar den..

Vi har även passat på att posta iväg tack korten nu från bröllopet. Har glömt att köpa frimärken i typ två veckor så det har bara legat hemma och väntat. Men nu är det gjort i alla fall :) Beccas katter blev matade också, och jag passade på att snabbdammsuga hallen hemma hos dom. Var så sjukt mycket sand, inte så roligt att komma hem till kanske.

Sen blev det middag på Manfreds, Daniel åt deras omtalade schnitzel och jag tog en fisk och musselsoppa. Helt okej var det men inte världsklass.

Idag blir det kanske en runda frisbeegolf, tvätta lite fönster, sätta mig med en fotobok från bröllopet och hämta syrran o Patrik från tåget, kanske gymma. Men det blir rätt lungt i alla fall!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback