Praktik

Yes, idag var första dagen på praktiken! Gick bra, bara svårt att komma ihåg allas namn... Men hursom så har jag fått vara med när dom kör ut och levererar nya datorer. För tydligen så byter dom ut alla datorer på SKF ibland. Så nu är dom mitt i det i alla fall. Så imorgon ska jag vara med vid installation av datorer också. För när man levererar ut dom så ska dom redan vara färdiginstallerade och man ska bara flytta över personliga inställningar och drivrutiner till skrivare och sådant.
 
Svårast dock, det kommer ju vara att lära sig att hitta på SKF, shiit vad många byggnader och beteckningar det finns! Visste ni förresten att SKF är ett så stort område att vi måste köra bil runt när vi levererar. Var och hämtade upp en karta idag så att jag ska kunna hitta när jag ska ut och köra själv ;)
 
Idag har jag och Becca börjat se Peter Pan i 3D, fick ta en paus precis för att äta lite palt och så skulle hon snabb skypa med Patrik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback